Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » Oferta » Szkolenia » Wystąpienia publiczne

„Dobre wystąpienie powinno wyczerpać temat, nie słuchaczy.” 
Winston Churchil

Jeśli myślisz, że łatwiej to powiedzieć niż zastosować, jeśli na samą myśl o przeprowadzeniu krótkiego wystąpienia czujesz jak zaciska Ci się gardło i zaczyna mocniej bić serce, to…

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

W czasie tego warsztatu skupimy się wspólnie na Twoich naturalnych predyspozycjach do prowadzenia wystąpień i obudujemy je w wiedzę potrzebną do skonstruowania i przeprowadzenia dobrego przemówienia. Stworzymy Ci warunki do przećwiczenia nowych umiejętności wpływających na skuteczność i atrakcyjność Twojego przekazu. A ponieważ najlepszym nauczycielem jest praktyka, oprócz ćwiczeń wynikających z programu, ostatniego dnia szkolenia każdy z uczestników będzie miał okazję przeprowadzić swoje indywidualne pełne „wystąpienie” i otrzymać informację zwrotną.

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Pogłębią wiedzę na temat specyfiki różnego rodzaju wystąpień publicznych
  • Dowiedzą się, jakie narzędzia sprzyjają dobremu wystąpieniu i przećwiczą pracę z nimi
  • Będą mieli okazję do ćwiczenia swoich umiejętności, jako mówcy i słuchacza
  • Dowiedzą się jak w czasie wystąpienia pracować mową ciała i przećwiczą to w praktyce
  • Doświadczą prowadzenia różnych wystąpień w czasie symulowanych sytuacji
  • Doświadczą radzenia sobie w różnych trudnych sytuacjach w czasie wystąpień

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Wykład, prezentacja, przemówienie – różne wystąpienia, ich specyfika i struktura
  • Jak dobrze się przygotować do wystąpienia?
  • roli mówcy: pierwsze wrażenie, wizerunek, autorytet, wywieranie wpływu – jak o to zadbać?
  • Jak mówić by być zrozumianym, przekonującym i atrakcyjnym – zasady i narzędzia komunikacji interpersonalnej
  • Jak słuchać – pytania i odpowiedzi w czasie wystąpienia, ich rola, korzyści i pułapki
  • Komunikacja niewerbalna mówiącego – mowa ciała i jej znaczenie
  • Praca z kamerą i innymi narzędziami technicznymi: prezentacja, rzutnik, mikrofon
  • Trudne sytuacje i trudni słuchacze – utrudnienie czy pomoc?
  • Trema – jak sobie z nią radzić?

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Prezentacje
  • Praca z kamerą
  • Zajęcia dotyczące pracy głosem w studiu nagrań
  • Praca indywidualna
  • Praca zespołowa
  • Mini wykłady interaktywne
  • Burze mózgów
  • Dyskusje

Wsparcie po zakończeniu szkolenia

  • Rozwiązania dopasowane indywidualnie do grupy szkoleniowej, oczekiwań uczestników oraz ceny szkolenia/pakietu szkoleniowego

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas/konsultacji telefonicznych/spotkań indywidualnych
  • Biorą udział w teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują przez okres dwóch miesięcy wiadomości z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników
Pobierz w PDF