Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » Oferta » Szkolenia » Proces sprzedaży

Proces sprzedaży

„Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.” – Frank Bettger

Jeśli jesteś przedstawicielem handlowym, sprzedawcą, konsultantem aktywnie zabiegającym o zainteresowanie klienta swoimi produktem/usługą, to z pewnością nie raz zastanawiałeś się nad tym co możesz jeszcze zrobić, by nie usłyszeć „Nie” ,„Nie dziękuję”, „Nie jestem zainteresowany”. Jeśli chcesz wspólnie z nami popracować nas prowadzonym przez Ciebie procesem sprzedaży – to…

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

W czasie dwudniowego warsztatu skupimy się na kluczowych elementach mających wpływ na to czy klient kupi od Ciebie produkt/usługę czy od Twojej konkurencji. Dowiesz się jak zaplanować i poprowadzić efektywne działania sprzedażowe oraz jak poznać rzeczywiste potrzeby klienta. Przećwiczysz odkrywanie sygnałów zakupowych klienta i prezencję produktu/usługi ukierunkowana na jego zainteresowania. Doświadczysz radzenia sobie w rozmowie sprzedażowej z różnym typami klientów i sytuacjami, tak abyś po powrocie ze szkolenia z większą świadomością, pewnością siebie i nowymi pomysłami mógł podjąć nowe działania.

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Pogłębią wiedzę na temat współczesnych klientów, ich potrzeb i zachowania
  • Dokonają analizy swojego stylu sprzedaży, atutów i aspektów zmniejszających skuteczność
  • Poszerzą wiedzę na temat procesu sprzedaży i jego elementów
  • Przećwiczą odkrywanie potrzeb klienta i prezentowanie swojego produktu/usługi w odpowiedzi na nie
  • Przećwiczą zamykanie sprzedaży opartej na sygnałach zakupowych oraz samodzielnie wywołanej
  • Doświadczą radzenia sobie z obiekcjami klientów i innymi trudnymi sytuacjami w rozmowie
  • Przećwiczą prowadzenie rozmowy sprzedażowej w odniesieniu do różnych typów klienta
  • Będą rozwijali swoje umiejętności interpersonalne wspierające sprzedaż produktu/usługi

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Kim jest mój klient – typy klientów i oczekiwania
  • Jakich sprzedawców oczekują dzisiejsi klienci? – analiza swojego stylu sprzedaży, słabych i mocnych stron
  • Rola i sposób przygotowania do działań sprzedażowych
  • Procesu sprzedaży – jego elementy i specyfika
  • Diagnoza potrzeb klienta – jak dotrzeć do rzeczywistych motywów zakupu?
  • Zasady i techniki prezentacji produktu/usługi dostosowanej do potrzeb klienta
  • Zamknięcie sprzedaży – sygnały zakupu, sposoby zamykania rozmowy
  • Obiekcje klientów i inne trudne sytuacje sprzedażowe
  • Komunikacja interpersonalna wspierająca proces sprzedaży – mowa ciała, język i styl wypowiedzi, praca głosem

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Praca zespołowa
  • Mini wykłady interaktywne
  • Burze mózgów
  • Dyskusje
  • Prezentacje
  • Scenki
  • Praca z kamerą

Wsparcie po zakończeniu szkolenia

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują 3 zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas    
  • Biorą udział w 3 teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują raz na tydzień przez okres dwóch miesięcy wiadomość z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników
Pobierz w PDF