Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » Oferta » Szkolenia » Obsługa Klienta

Obsługa Klienta

„Klient zachwycony, czyli taki, którego oczekiwania zostały przekroczone, z pewnością zechce powrócić do danego sprzedawcy”. – Agata Stachowicz-Stanusch

Na czym polega dziś dobra obsługa klienta? Czego wymaga dziś klient ode mnie, jako doradcy/opiekuna/sprzedawcy? Jak „zachwycić” klienta? Jak wykorzystać to jedno spotkanie z klientem do budowania trwałej relacji? Te i podobne pytania zadają sobie setki osób zajmujących się obsługą klienta. Jeśli chcesz ich wyprzedzić o krok to…

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Podczas szkolenia będziesz miał okazję zestawić swoje doświadczenia i przekonana na temat obsługi klienta z efektywnymi sposobami i technikami budującymi relację z Klientem. Pogłębisz wiedzę z obszaru komunikacji, wiedzy o kliencie i jego zachowaniach, ale przede wszystkim będziesz miał możliwość przećwiczyć wszystkie nowe elementy w szeregu symulowanych sytuacjach. Ten warsztat to doskonała okazja do rozwijania swoich kompetencji w zakresie efektywnej obsługi klienta, a co za tym idzie zwiększania swojej konkurencyjności

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Będą mieli okazję do dyskusji na temat korzyści dobrej obsługi klienta zarówno dla pracownika jak i organizacji oraz sposobów ich zastosowania w praktyce
  • Poznają i przećwiczą standardy efektywnej obsługi klientów
  • Poznają i przećwiczą techniki dobrej obsługi klienta
  • Będą mieli możliwość doskonalenia swoich umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w relacji z klientem
  • Przećwiczą umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Profesjonalna obsługa klienta i jej znaczenie dla pracownika i organizacji
  • Komunikacja interpersonalna i jej zastosowanie w obsłudze klienta: pytania, parafraza, aktywne słuchanie, dowartościowanie, asertywne komunikaty
  • Mowa ciała i jej znaczenie w budowaniu relacji z klientami
  • Różni klienci i różne oczekiwania – typologia najpowszechniejszych klientów, charakterystyczne cechy i sposoby zachowania
  • Standard profesjonalnej obsługi klienta – etapy relacji z klientem
  • Trudne sytuacje i trudni klienci
  • Strategie budowania relacji – rola, możliwości i konsekwencje działań
  • Rozmowa telefoniczna, jako jeden z aspektów obsługi klienta
  • Elementy savoir vivre przydatne w obsłudze klienta

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Praca zespołowa
  • Mini wykłady interaktywneCase study
  • Scenki
  • Praca z kamerą
  • Burze mózgów
  • Gry symulacyjne
  • Dyskusje
  • Prezentacje
  • Zadania problemow

Wsparcie po zakończeniu szkolenia

  • Rozwiązania dopasowane indywidualnie do grupy szkoleniowej, oczekiwań uczestników oraz ceny szkolenia/pakietu szkoleniowego

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas/konsultacji telefonicznych/spotkań indywidualnych
  • Biorą udział w teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują przez okres dwóch miesięcy wiadomości z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników
Pobierz w PDF