Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » Oferta » Szkolenia » Jak pozyskać i utrzymać Klienta

Jak pozyskać i utrzymać Klienta

„Szaleństwem jest robić ciągle to samo i oczekiwać nowych rezultatów.” – Albert Einstein

Jeśli zajmujesz się sprzedażą to z pewnością często towarzyszy Ci pytanie „jak zdobyć więcej klientów?” Jeśli wykorzystałeś już wszystkie swoje pomysły, a zastosowane nie dają oczekiwanych rezultatów to…

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

W czasie tego warsztatu przeanalizujemy wspólnie przewagę konkurencyjną Twojej oferty, przyjrzymy sięTwoim klientom – ich oczekiwaniach, specyfice. Działania te posłużą do wypracowania nowych sposobów na poszukiwanie adresatów Twojego produktu/usługi i zbudowaniu Twojego wizerunku jako atrakcyjnego partnera dla obecnych i potencjalnych klientów.

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Przyjrzą się swojej ofercie, jej najmocniejszym i konkurencyjnym elementom mogącym wzbudzić zainteresowanie klienta
  • Zrobią analizę swoich obecnych klientów – ich potrzeb, zainteresowań, możliwości
  • Będą się uczyli różnych technik budowania bazy potencjalnych klientów
  • Poznają nowe sposoby i miejsca poszukiwania klientów
  • Będą rozwijali swoje umiejętności budowania i podtrzymywania relacji z klientami
  • Doświadczą różnych metod i działań budujących lojalność posiadanych klientów.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Pierwszy krok – moja oferta: przewaga mojej usługi/produktu, jego mocne strony, korzyści, pozycja na runku
  • Kim jest mój klient – jego potrzeby i oczekiwania
  • Poszukiwania nowych klientów – gdzie ich znaleźć i w jaki sposób to robić?
  • Jak zbudować bazę potencjalnych klientów?
  • Moja rola i umiejętności – oczekiwania od sprzedającego usługę/produkt, mowa ciała odpowiednie komunikaty, postawa, nastawienie i zaangażowanie
  • Pierwszy kontakt z klientem – mail, telefon czy spotkanie? Korzyści, specyfika i wykorzystanie
  • Rozmowa telefoniczna – jej znaczenie w budowaniu relacji z klientem i najczęstsze błędy zniechęcające klienta do jej prowadzenia
  • Networking – czy to dla mnie szansa?
  • Jak zadbać o stałych klientów – techniki budowania lojalności klienta

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Praca zespołowa
  • Mini wykłady interaktywne
  • Burze mózgów
  • Dyskusje
  • Prezentacje
  • Scenki
  • Praca z kamerą

Wsparcie po zakończeniu szkolenia

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują 3 zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas    
  • Biorą udział w 3 teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują raz na tydzień przez okres dwóch miesięcy wiadomość z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników
Pobierz w PDF