Jak pozyskać i utrzymać Klienta
„Szaleństwem jest robić ciągle to samo i oczekiwać nowych rezultatów.” – Albert Einstein
Jeśli zajmujesz się sprzedażą to z pewnością często towarzyszy Ci pytanie „jak zdobyć więcej klientów?” Jeśli wykorzystałeś już wszystkie swoje pomysły, a zastosowane nie dają oczekiwanych rezultatów to…
TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
W czasie tego warsztatu przeanalizujemy wspólnie przewagę konkurencyjną Twojej oferty, przyjrzymy sięTwoim klientom – ich oczekiwaniach, specyfice. Działania te posłużą do wypracowania nowych sposobów na poszukiwanie adresatów Twojego produktu/usługi i zbudowaniu Twojego wizerunku jako atrakcyjnego partnera dla obecnych i potencjalnych klientów.
W trakcie szkolenia Uczestnicy:
- Przyjrzą się swojej ofercie, jej najmocniejszym i konkurencyjnym elementom mogącym wzbudzić zainteresowanie klienta
- Zrobią analizę swoich obecnych klientów – ich potrzeb, zainteresowań, możliwości
- Będą się uczyli różnych technik budowania bazy potencjalnych klientów
- Poznają nowe sposoby i miejsca poszukiwania klientów
- Będą rozwijali swoje umiejętności budowania i podtrzymywania relacji z klientami
- Doświadczą różnych metod i działań budujących lojalność posiadanych klientów.
Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
- Pierwszy krok – moja oferta: przewaga mojej usługi/produktu, jego mocne strony, korzyści, pozycja na runku
- Kim jest mój klient – jego potrzeby i oczekiwania
- Poszukiwania nowych klientów – gdzie ich znaleźć i w jaki sposób to robić?
- Jak zbudować bazę potencjalnych klientów?
- Moja rola i umiejętności – oczekiwania od sprzedającego usługę/produkt, mowa ciała odpowiednie komunikaty, postawa, nastawienie i zaangażowanie
- Pierwszy kontakt z klientem – mail, telefon czy spotkanie? Korzyści, specyfika i wykorzystanie
- Rozmowa telefoniczna – jej znaczenie w budowaniu relacji z klientem i najczęstsze błędy zniechęcające klienta do jej prowadzenia
- Networking – czy to dla mnie szansa?
- Jak zadbać o stałych klientów – techniki budowania lojalności klienta
Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:
- Praca indywidualna
- Praca zespołowa
- Mini wykłady interaktywne
- Burze mózgów
- Dyskusje
- Prezentacje
- Scenki
- Praca z kamerą
Wsparcie po zakończeniu szkolenia
Po szkoleniu Uczestnicy:
- Otrzymują 3 zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas
- Biorą udział w 3 teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
- Otrzymują raz na tydzień przez okres dwóch miesięcy wiadomość z pomocnymi wskazówkami
- Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników