„Iloraz inteligencji oraz wiedza specjalistyczna pomagają w zdobyciu wymarzonego stanowiska. Tym co sprawia, że stajesz się najlepszym z najlepszych jest inteligencja emocjonalna”. – Reldan S. Nadler
Twój podwładny po raz kolejny nie dotrzymał terminu? Twój współpracownik notorycznie Cię krytykuje? Znów zmieniono Ci harmonogram najbliższych zadań, a do tego korek na mieście, opóźniony autobus, stłuczka nie z Twojej winy, sprzeczka z partnerem… Znasz te sytuacje? Pamiętasz jak się wtedy czułeś i co robiłeś? Jeśli zastanawiasz się czy istnieje sposób na spokojne, racjonalne i konstruktywne wyjście z tych sytuacji to…
TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Ponieważ „rozwijanie inteligencji emocjonalnej polega na zwracaniu uwagi na te aspekty życia, w których napotykasz opór, tak jak samolot napotyka opór podczas lotu” (Rich Handley) – będziesz miał okazję w czasie tego warsztatu przyjrzeć się sytuacjom, które są dla Ciebie kłopotliwe. Stworzymy Ci warunki i wyposażymy Cię w narzędzia do oceny tych sytuacji oraz poradzenia sobie z nimi w efektywny sposób. Pomożemy Ci wypracować techniki komunikacji ze współpracownikami, ułatwiające budowanie i rozwijanie konstruktywnych relacji. A dzięki właściwemu zarządzaniu swoimi emocjami będziesz wiedział jak kierować swoim rozwojem, by stać się „najlepszym z najlepszych”.
W trakcie szkolenia Uczestnicy:
- Dowiedzą się jak rozpoznać i nazwać swoje emocje w trudnych dla nich sytuacjach (m.in. stres, napięcie, konflikt)
- Poznają i przećwiczą sposoby kierowania własnymi emocjami
- Doświadczą sytuacji radzenia sobie z emocjami innych
- Poznają i przećwiczą narzędzia wpływające na efektywną współpracę i relacje z innymi
- Dowiedzą się na czym polega inteligentne emocjonalnie funkcjonowanie w świecie biznesu
Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
- Czym są emocje i jak nami kierują?
- Inteligencja emocjonalna – jej istota i znaczenie
- Poszczególne elementy IE i ich wpływ na nasze funkcjonowanie
- Narzędzia rozwoju IE służące rozpoznawaniu emocji własnych i innych (samoświadomość, samoregulacja, samoocena)
- Kompetencje wpływające na relacje z innymi i ich rozwój (empatia, asertywność, perswazja, przywództwo, współpraca)
- Konstruktywna Komunikacja interpersonalna
- IE w świecie biznesu – jej wpływ na relacje, komunikacja, rozwój
- IE w rozwoju osobistym
Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:
- Praca indywidualna
- Praca w grupach
- Mini wykłady interaktywne
- Prezentacje
- Test psychologiczny
- Kwestionariusze
- Burze mózgów
- Dyskusje
Dostępne wsparcie po zakończeniu szkolenia:
- Rozwiązania dopasowane indywidualnie do grupy szkoleniowej, oczekiwań uczestników oraz ceny szkolenia/pakietu szkoleniowego
Po szkoleniu Uczestnicy:
- Otrzymują zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas/konsultacji telefonicznych/spotkań indywidualnych
- Biorą udział w teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
- Otrzymują przez okres dwóch miesięcy wiadomości z pomocnymi wskazówkami
- Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników