Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » Oferta » Szkolenia » Inteligencja emocjonalna w biznesie

„Iloraz inteligencji oraz wiedza specjalistyczna pomagają w zdobyciu wymarzonego stanowiska. Tym co sprawia, że stajesz się najlepszym z najlepszych jest inteligencja emocjonalna”. – Reldan S. Nadler

Twój podwładny po raz kolejny nie dotrzymał terminu? Twój współpracownik notorycznie Cię krytykuje? Znów zmieniono Ci harmonogram najbliższych zadań, a do tego korek na mieście, opóźniony autobus, stłuczka nie z Twojej winy, sprzeczka z partnerem… Znasz te sytuacje? Pamiętasz jak się wtedy czułeś i co robiłeś? Jeśli zastanawiasz się czy istnieje sposób na spokojne, racjonalne i konstruktywne wyjście z tych sytuacji to…

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Ponieważ „rozwijanie inteligencji emocjonalnej polega na zwracaniu uwagi na te aspekty życia, w których napotykasz opór, tak jak samolot napotyka opór podczas lotu” (Rich Handley) – będziesz miał okazję w czasie tego warsztatu przyjrzeć się sytuacjom, które są dla Ciebie kłopotliwe. Stworzymy Ci warunki i wyposażymy Cię w narzędzia do oceny tych sytuacji oraz poradzenia sobie z nimi w efektywny sposób. Pomożemy Ci wypracować techniki komunikacji ze współpracownikami, ułatwiające budowanie i rozwijanie konstruktywnych relacji. A dzięki właściwemu zarządzaniu swoimi emocjami będziesz wiedział jak kierować swoim rozwojem, by stać się „najlepszym z najlepszych”.

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Dowiedzą się jak rozpoznać i nazwać swoje emocje w trudnych dla nich sytuacjach (m.in. stres, napięcie, konflikt)
  • Poznają i przećwiczą sposoby kierowania własnymi emocjami
  • Doświadczą sytuacji radzenia sobie z emocjami innych
  • Poznają i przećwiczą narzędzia wpływające na efektywną współpracę i relacje z innymi
  • Dowiedzą się na czym polega inteligentne emocjonalnie funkcjonowanie w świecie biznesu

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Czym są emocje i jak nami kierują?
  • Inteligencja emocjonalna – jej istota i znaczenie
  • Poszczególne elementy IE i ich wpływ na nasze funkcjonowanie
  • Narzędzia rozwoju IE służące rozpoznawaniu emocji własnych i innych (samoświadomość, samoregulacja, samoocena)
  • Kompetencje wpływające na relacje z innymi i ich rozwój (empatia, asertywność, perswazja, przywództwo, współpraca)
  • Konstruktywna Komunikacja interpersonalna
  • IE w świecie biznesu – jej wpływ na relacje, komunikacja, rozwój
  • IE w rozwoju osobistym

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
  • Mini wykłady interaktywne
  • Prezentacje
  • Test psychologiczny
  • Kwestionariusze
  • Burze mózgów
  • Dyskusje

Dostępne wsparcie po zakończeniu szkolenia:

  • Rozwiązania dopasowane indywidualnie do grupy szkoleniowej, oczekiwań uczestników oraz ceny szkolenia/pakietu szkoleniowego

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas/konsultacji telefonicznych/spotkań indywidualnych
  • Biorą udział w teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują przez okres dwóch miesięcy wiadomości z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonujących wyników
Pobierz w PDF