Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » Oferta » Szkolenia » Budowanie relacji z Klientem

Budowanie relacji z Klientem

„Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej… znajdę go.” – Thomas A. Edison

Zawsze można zrobić coś lepiej, inaczej… szczególnie dziś jest to ważne – w świecie gdzie każdy klient jest na wagę złota, gdzie konkurencja powiększa się z dnia na dzień. Jak w takim razie budować relacje z nowymi i rozwijać z obecnymi klientami, by być dla nich zawsze „numerem 1″? Jeśli zastanawiasz się gdzie poszukiwać pomysłów i technik współpracy z klientem to…

TAK! – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

W czasie tego warsztatu skupimy się na odkrywaniu tajemnicy lojalności klienta, poznawaniu i ćwiczeniu technik budowania z nim długotrwałych relacji, a także na doskonaleniu umiejętności odgrywających szczególną rolę w obu tych obszarach. Dzięki temu będziesz miał szereg narzędzi gotowych do zastosowania w praktyce, zwiększających zarówno Twoją osobistą skuteczność jak i konkurencyjność Twojej organizacji.

W trakcie szkolenia Uczestnicy:

  • Poznają specyfikę budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Będą doskonalili i rozwijali swoje umiejętności komunikacyjne wpływające na kontakt z klientem
  • Doświadczą wyzwań i trudnych sytuacji w obsłudze klienta oraz przećwiczą ich wykorzystanie w budowaniu trwałego porozumienia
  • Poznają różne typy klientów, ich wymagania i oczekiwania oraz adekwatne sposoby współpracy z nimi
  • Wypracują pomysły i rozwiązania, które w ich organizacji są dostępne w ramach obsługi posprzedażowej a wpływają na lojalność klienta

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Pierwszy krok – moja oferta: przewaga mojej usługi/produktu, jego mocne strony, korzyści, pozycja na runku
  • Kim jest mój klient – jego potrzeby i oczekiwania
  • Poszukiwania nowych klientów – gdzie ich znaleźć i w jaki sposób to robić?
  • Jak zbudować bazę potencjalnych klientów?
  • Moja rola i umiejętności – oczekiwania od sprzedającego usługę/produkt, mowa ciała odpowiednie komunikaty, postawa, nastawienie i zaangażowanie
  • Pierwszy kontakt z klientem – mail, telefon czy spotkanie? Korzyści, specyfika i wykorzystanie
  • Rozmowa telefoniczna – jej znaczenie w budowaniu relacji z klientem i najczęstsze błędy zniechęcające klienta do jej prowadzenia
  • Networking – czy to dla mnie szansa?
  • Jak zadbać o stałych klientów – techniki budowania lojalności klienta

Formy pracy wykorzystywane w czasie szkolenia:

  • Praca indywidualna
  • Praca zespołowa
  • Mini wykłady interaktywne
  • Burze mózgów
  • Dyskusje
  • Prezentacje
  • Scenki
  • Praca z kamerą

Wsparcie po zakończeniu szkolenia

  • Rozwiązania dopasowane indywidualnie do grupy szkoleniowej, oczekiwań uczestników oraz ceny szkolenia/pakietu szkoleniowego

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Otrzymują zadania związane z treściami szkolenia, które są omawiane w trakcie teleklas/konsultacji telefonicznych/spotkań indywidualnych
  • Biorą udział w teleklasach pozwalających na omówienie zadań poszkoleniowych, znalezienie odpowiedzi na pojawiające się pytania oraz na dzielenie się pierwszymi doświadczeniami
  • Otrzymują przez okres dwóch miesięcy wiadomości z pomocnymi wskazówkami
  • Chętni Uczestnicy są prowadzeni w sposób coachingowy do uzyskania satysfakcjonu`jących wyników
Pobierz w PDF