Szkolenia sprzedażowe, obsługa Klienta, rozwój pracowników – znajdź interesujący Cię temat
Stale doskonalimy nasze programy, tak aby były jak najbardziej efektywne i inspirujące dla Uczestników, a jednocześnie przynosiły wymierne korzyści. Każdy z nich „kroimy na miarę” potrzeb, oczekiwań i możliwości naszych Klientów. Do Waszej dyspozycji oddajemy szkolenia z zakresów:
Aktualne wyzwania rynkowe wymagają od każdej firmy stałego podnoszenia efektywności działających w organizacji procesów i systemów. Czasami trudno samemu obiektywnie ocenić sytuacje i zagrożenia wpływające na pozycję rynkową przedsiębiorstwa. pomaga zidentyfikować problemy, a wspólnie z Klientami przygotowuje i implementuje rozwiązania zwiększające efektywność firmy.
Sprzedaż:
Obsługa Klienta:
Zarządzanie:
Rozwój zawodowy:
- Przygotowanie i prowadzenie prezentacji biznesowych
- Prezentacje z wykorzystaniem PowerPoint
- Wystąpienia publiczne
- Trening dla trenerów
Rozwój osobisty:
Jeżeli nie znalazłeś szkolenia którego potrzebujesz, to dla Twojego zespołu przygotujemy dedykowane programy, warsztaty lub treningi odpowiadające na Wasze specyficzne zapotrzebowanie.
Projekty zrealizowane przez naszych trenerów:
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
- Skuteczne poszukiwanie klientów
- Telemarketing
- ABC sprzedaży
- Proces sprzedaży
- Techniki sprzedaży
- Szkolenia sprzedażowe dedykowane konkretnym produktom
- Zamykanie rozmowy sprzedażowej
- Podstawy negocjacji
- Negocjacje nie tylko w pracy
- Obsługa Klienta
- Profesjonalna obsługa klienta
- Komunikacja i obsługa klientów w sekretariacie
- Dialog z klientem – efektywny i skuteczny
ZARZĄDZANIE
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Wdrażanie pracowników
- Budowanie i rozwój zespołu
- Podstawy zarządzania
- Ja w zespole
- Asertywność a budowanie zespołu
- Kierowanie zespołem
- Przywództwo
- Skuteczna współpraca z szefem
- Jak szkolić i rozwijać pracowników?
- Motywowanie i rozwój pracowników
- Oceny okresowe
- Zarządzanie zmianą
- Coaching
ROZWÓJ
- Automotywacja
- Autoprezentacja
- Elementy asertywności
- Jak sobie radzić ze stresem
- Sztuka prezentacji
- Savoir-vivre w biznesie i na co dzień
- Trening dla trenerów –Train the Trainers
- Trening kreatywnego myślenia
- Wystąpienia publiczne
- Zarządzanie sobą w czasie
- Style komunikacyjne w oparciu o metodologię Extended DISC
- Wizja zespołu
Systemy i projekty
Strategia, systemy zarządzania sprzedażą, systemy zarządzania i rozwoju pracowników, systemy motywacyjne, ścieżki szkoleń, ścieżki sprzedaży
WIĘCEJSzkolenia
Zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, rozwój zawodowy, rozwój osobisty to tylko część zakresów, w których możemy przygotować szkolenia dla Twojej firmy.
WIĘCEJCoaching
Prowadzimy indywidualne i grupowe sesje coachingowe. Skutecznie wspieramy w rozwoju zawodowym i osobistym zarówno pracowników i menadżerów.
WIĘCEJ