Lejek sprzedaży
to gra strategiczna, przeznaczona dla menadżerów zespołów sprzedażowych, w której gracze wcielają się w role menadżerów zespołu. Ich zadaniem jest podjęcie decyzji i działań wspierających rozwój zespołu, a w szczególności dających możliwości maksymalizacji osiągnięć.
Lejek sprzedaży to symulacja roku pracy zespołu sprzedażowego. Uczestnicy mając paletę narzędzi menedżerskich podejmują decyzje, które z nich należy użyć, aby ich zespół zrealizował plan sprzedaży. Szkolenia, coaching, eventy dla klientów, praca ze sprzedawcami w terenie to tylko część działań w palecie możliwości menedżera. Które wybrać? Które jest najbardziej odpowiednie w aktualnej sytuacji? Na te i wiele innych pytań menedżer musi odpowiadać każdego dnia. A jego decyzje bezpośrednio wpływają na wynik zespołu. Niestety efekty widać dopiero po wielu miesiącach lub roku. W tej grze konsekwencje widoczne są już na zakończenie rundy. Dzięki temu Uczestnicy w szybki sposób mogą przeanalizować swoje działania. Wprowadzić i wypróbować różne warianty przygotowanej strategii. Łatwiej uczą się i szybciej opracowane wnioski mogą wprowadzić w życie pracując z własnym zespołem.
Gra może być używana w wielu obszarach:
- zarządzenie zespołem sprzedażowym,
- proces sprzedaży,
- kompetencje handlowców,
- rola menadżera,
- strategie rozwoju pracownika.
Smile Urbo
Jest to interaktywna gra symulacyjna, w której gracze mają za zadanie, reprezentując poglądy i interesy określone dla konkretnych postaci, negocjować decyzje pomagające wyjść z kryzysu całej grupie.
WIĘCEJLejek sprzedaży
Jest to gra strategiczna, przeznaczona dla menadżerów zespołów sprzedażowych, w której gracze wcielają się w role menadżerów, a ich zadaniem jest podjęcie działań i decyzji wspierających rozwój zespołu.
WIĘCEJKalendarz
Autorska gra strategiczna, przeznaczona dla sprzedawców. Zadaniem każdego z nich jest odegranie codziennych czynności, które podejmuje w swoim życiu zawodowym i sprawdzenie jakie narzędzia, decyzje i działania pomagają mu osiągnąć zysk.
WIĘCEJ