Kalendarz
to autorska gra strategiczna, przeznaczona dla sprzedawców. Zadaniem każdego sprzedawcy realizacja planu sprzedaży. I tak jak w życiu, jego osiągnięcie uzależnione jest od aktywności sprzedażowych.
Graczem jest sprzedawca dysponujący zestawem narzędzi, których może użyć aby osiągnąć swój cel sprzedażowy i uzyskać najlepszy wynik finansowy. Musi zdecydować o swoich aktywnościach, o produktach, na którym chce oprzeć swoje działania, a także o strategii rozwoju swojego i biznesu, który tworzy. Każde z działań i decyzji ma swoje konsekwencje i wpływ na wynik sprzedażowy. W każdej rundzie, gracz ma za zadanie zapełnić swój kalendarz, zachowując work – life balance, oraz przeprowadzić jak największą ilość klientów przez proces sprzedaży. Dodatkowo sprzedawca może rozwijać swoje umiejętności i wiedzę co może przyspieszyć proces sprzedaży.
Gra może być używana w wielu obszarach, ale w szczególności wpływa na:
- proces sprzedaży,
- kompetencje handlowców,
- zarządzanie sobą w czasie,
- planowanie działań,
- planowanie projektów.
Smile Urbo
Jest to interaktywna gra symulacyjna, w której gracze mają za zadanie, reprezentując poglądy i interesy określone dla konkretnych postaci, negocjować decyzje pomagające wyjść z kryzysu całej grupie.
WIĘCEJLejek sprzedaży
Jest to gra strategiczna, przeznaczona dla menadżerów zespołów sprzedażowych, w której gracze wcielają się w role menadżerów, a ich zadaniem jest podjęcie działań i decyzji wspierających rozwój zespołu.
Kalendarz
Autorska gra strategiczna, przeznaczona dla sprzedawców. Zadaniem każdego z nich jest odegranie codziennych czynności, które podejmuje w swoim życiu zawodowym i sprawdzenie jakie narzędzia, decyzje i działania pomagają mu osiągnąć zysk.